tisdag 27 november 2007

Min stora pojke går på dagis några timmar i veckan och det blir promenader dit med lillebror i vagnen. Storebror står på ståbräda och då funkar ju inte en stor skötväska och det blir omständigt med väska under vagnen. Nycklar och mobilväska har hängt på vagnens handtag tills nu för nu har jag sytt en liten miniskötväska med plats för några blöjor, våtservetter i stora facket och nycklar och mobil i lilla fickan på framsidan. Väskan ska hänga på vagnshandtaget genom att man knäpper locket om det med kardborreband. Lilla facket stängs med en liten trycknapp. Väskan är sydd i manchester från Stoff o Stil och är fodrad med svart skjorttyg. Blev väldigt nöjd med denna! Så nu dinglar den på vagnen istället för ett trassel av nyckelband och mobilväskband!

2 kommentarer:

Gekko sa...

Välkommen till bloggvärlden!
Väskan ser jättesnygg ut, jag har också det tyget hemma, kanske jag skulle testa nåt liknande vid tillfälle:-)

underbarn sa...

Tack så mycket, Gekko! Väskan blev bättre än jag trodde och väldigt användbar. Det är faktiskt på din blogg jag sett tyget :) Tyckte byxorna till din lilla tjej var så fina och ville sy liknande till mina pojkar!