torsdag 8 maj 2008

Miniskötväska i djungelversion

Känner ni ibland att det är svårt att skiljas från sådant ni sytt åt någon som beställt? Så känner jag nu! Vet inte om jag kan släppa ifrån mig denna... Jodå N, du ska få din väska! :-)

Framfickan på denna modell är lita annorlunda mot den förra. Jag ville slippa tryckknappen och sydde fickan istället så att den rymmer lite utan att "puta ut" i överkanten, mycket bättre! Som stängning har jag kardborreband och det sydde jag så att ena delen sitter horisontellt och den andra vertikalt så man själv kan justera hur man vill stänga. Har sett detta på väskor hos Gobligobli.

Jag blev så nöjd denna gången! Har fler som beställt och ska sy till mig själv också (kan man få för många??) så jag kommer inom kort att visa fler!



4 kommentarer:

LinSar sa...

Den blev ju jätte fin.Tyget passade jätte bra till en väska

rino sa...

snygg väska! Jag har samma tyg (men det är köpt från reprodepot)

underbarn sa...

Tack Rino och linsar! Då måste jag ju också se vad reprodepot har! Det kan bli dyrt! :-)

Thea sa...

Å vad fin!!!