söndag 8 juni 2008

Utmaning! :-)

Jag har blivit utmanad av Malaika att berätta lite mer om mig själv.

3 namn jag går under: Mamma (mina barn), Lina (där jag är barn), Snuttan (min kära man)

3 saker som skrämmer mig: Att något hemskt ska hända någon i min familj, att det finns så mycket grymhet i världen, spindlar,

3 saker som jag har på mig: kjol, linne, smycken

3 sanningar: Jag älskar min man och mina barn, jag skulle kunna leva på glass, jag skulle vilja vara hemma på heltid med mina barn

3 saker jag verkligen vill ha: en för evigt frisk familj, mer tid, mer pengar

3 söta pysslare som jag skickar vidare dessa frågor till: AN.LO, Liemel och Tokigt å likt

Uppdatering! :-) Missade att á yeliqa redan blivit utmanad så nästa söta pysslare som jag vill utmana är y som håller till på bloggen syltig och saftig!

3 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Roligt att få läsa dina svar och fått äran att bli utmanad av dig:) Dessvärre har jag redan för ett par veckor sedan svarat på frågorna, så det kanske är någon annan som kanske vill hoppa in?
Ha det gott!

AMDAdesign sa...

http://amdadesign.blogspot.com/2008/06/jag-har-blivit-utmanad.html

Såg försent att du redan blivit utmanad...

underbarn sa...

á yeliqa: Oj då! Jag har missat att du redan svarat, jag ska försöka hitta någon annan! :-)

amandha: Tack så hjärtligt att du tänkte på mig! :-) Hoppas du hittar någon annan!