måndag 8 september 2008

Myskläder!

En liten uppdatering bjuds det på idag! Hoppas att lille D och hans mamma blir nöjda med dessa kläder som ska få flytta in i lille killens garderob! Allt är sytt i stl 92.

Plommonfärgade pösbrallor i velour
och orange tröja i interlock-jersey med elefantapplikation i velour.
Tyg från neanobelle.


Gräsgrön pösbralla i velour och grönrandig tröja i campantrikå, tyg från neanobelle.
(Ena benet ser lite mysko ut på bilden men det är inte så irl!)




Elefanttröja i tyg från Jofotex.




8 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Underbara! Härliga färger!

jejja79 sa...

ser ut som en jätte härlig samling kläder som kan matchas och blandas hur som helst. Fint =)

MissyElliot sa...

Elefanttröjan är helt underbar!
:-)

Maz sa...

Riktigt fina kläder! Både de här och det du gjort innan i bloggen! Måste bara fråga var du hittat biltyget som du hade sytt lekväskor av? Min son är tokig i bilar!

Gulligan sa...

snyggt!

underbarn sa...

Tack så mycket allihop! Jag blir så glad av att höra att ni gillar mina kläder! :-)

maz: tyget med bilar på har jag beställt från superbuzzy.com. Där finns jättemycket fint! Min lille kille är också tokig i bilar!

Majsan sa...

Himmel så mycket fina kläder! Här finns massor som skulle passa grabbarna grus =)
Tack förresten för en trevlig söndag!
Nu ska jag kika vidare på allt fin här (fast ögonen snart går i X)

underbarn sa...

Hej hej Majsan! Vad kul att du kikade in! Tack själv för en trevlig söndag! :-) Bara säg till om du ser nåt du gillar!