onsdag 19 november 2008

Äntligen lite sytt!

Vart tar all tid vägen? Jag är så glad att ni tittar in här ibland även om jag inte uppdaterar så ofta nu för tiden! Det är mycket som ska hinnas med här hemma och därför har min symaskin fått stå och damma igen en aning, men äntligen har jag lyckats sno åt mig lite tid! Och här är resultatet. Ett par pösbrallor i stl 116 och två fleecefodrade mössor som ska värma öronen på två syskon nu i vinter. Interlock och velour från neanobelle. Fleece från lokal tygaffär.


Här är två par pösbrallor i stl 92 i oliv- och "bränt tegel"-färg. Tyg samma som ovan.

6 kommentarer:

jejja79 sa...

härliga byxor, och jag håller med om att tid finns det då inte gott om =) men desto gladare blir man ju när man väl komm intill apparaterna =)

Majsan sa...

Har du kollat här: www.mjukatyger.se
Härliga kläder du har sytt. Perfekt att ha fleece som foder i mössorna!
Ha en fin helg.... vi ses väl på söndag =))
kram

♥Ida♥ sa...

hälig mössa.. o Fina byxor.. =)

underbarn sa...

Hej alla och TACK!

Tack för tipset Majsan! Ska kolla där! Vi ses på söndag! :-)

florin design sa...

Nu var det ett tag sedan jag kikade in här, mycket fint du gjort sedan sist!!!! Gillar verkligen byxorna du sytt efter Yrväders mönster!

underbarn sa...

Åh tack, florin! Vad glad jag blir!