fredag 20 februari 2009

Nu du, Majsan! ;-)

Här har varit stiltje i bloggen ett tag nu. Maginfluensa, ögoninflammationer med feber och vanlig influensa med 40 graders feber har hälsat på här hemma i omgångar sen nyår. Jag har tillbringat hela mitt sportlov med att sitta inne med sjuka barn och sylusten har inte skymtats, men nu äntligen börjar febern släppa på pojkarna och det glada humöret återvänder så sakteliga, och med humöret kommer ju sylusten! Sylusten skapade en favorit i repris, en elefanttröja i gult med bruna muddar.

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Skönt att ni är piggare! Fin tröja!

Majsan sa...

Hmmm.... min kommentar ville inte vara med... försöker igen =))

Härligt att ni börjar bli friska igen! Hoppas ni har kunnat vara ute något i det fina vädret.

Blev faktiskt överraskad av rubriken =)))
Jättehärlig tröja! Gillar färgerna skarpt.
Kul att du är på G igen.... får se om jag också kan komma igång... det är segt för tillfället *s*

Ha det så gott tills vi ses!
kramar

ia sa...

Hej!

Vi har också varit nere i sjukdomsträsket. Inte kul alls och när febern är så hög och håller i sig så länge så är man trött länge efteråt.

Jättefin tröja, du är så bra på att ta fina bilder! Det är svårt har jag upptäckt. Jag har, inspirerad av dig, startat en blog jag med. Titta gärna in!

Monika pysslar sa...

Så härligt när sylusten kommer tillbaks. Å vilken härligt glad tröja det blev. Kan inte annat än bli glad av elefanterna.