söndag 19 februari 2012

Här är jag!


Och så mycket som har hänt i mitt liv sen sist!
Nu är mitt liv inte bara berikat med två små underbarn utan tre! NU är livet komplett :-) Jag har min underbara man och våra tre fina fantastiska pojkar. Lilleman är fem månader och vi har börjat hitta fina rutiner. Storebröderna är sju och fem och sååååå stolta! Och jag över dem, alla tre.
Och vet ni vad som vaknat? Jo, lusten att skapa! Jag gjorde tidigare några tappra försök att sparka igång bloggen igen, trampade igång maskinerna och ett och annat blev gjort, men så försvann den igen, den där sylusten. Men nu är jag tillbaka, med nya tag! Här ska renoveras, bloggen ska snyggas till och nya inlägg ska publiceras. Jippie!!!
Och här ska ni få se vad som knåpats ihop:

Jag har lärt mig att sticka! Denna lilla kofta ska få pryda min lille gosse. Den är stickad i 100% merinoull, så mjuk och skön, och jag är nöjd! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad härligt att se dig tillbaka i bloggvärlden! Det går ju upp o ner med skapandet. Just nu är det upp för min del ;) Stickar och syr för fulla muggar =)
Vilken ljuvligt söt kofta du har gjort!
Jo, jag sjunger fortfarande i kören. Testade att bara sjunga i kören här i byn, men saknade alla goa människor i "vår" kör.... så nu är det den som gäller för mig.

Ha det så gott med dina små gryn!
Två av mina barnbarn ska sova över hos oss torsdag-fredag. Det är ju sportlov och då får vi ju hitta på nåt kul =)

Kram Majsan

á Yeliqa sa...

Välkommen tillbaka och stort grattis till nykomlingen :) Jag Har också haft ett långt uppehåll och funderat på att lägga ner bloggen, men så plötsligt hände något...:) Helt plötligt kom lusten tillbaka och det är sååå kul!!!