torsdag 9 april 2009

Miniskötväska



En liten miniskötväska ska få ett nytt hem. Denna är sydd i lite grövre tyg än jag brukar använda och det blev mycket bättre! Tyget kallar de "fritidstyg" i tygaffären i stan, och jag tycker att det känns som grov canvas. Väskan ska passa till en Brio sitty som är röd och svart och blommig. Jag fick i stort sett fria händer och resultatet blev ganska stilrent kan jag tycka. Jag vet inte om jag vill släppa iväg denna! :-) Den röda färgen kommer inte riktigt till sin rätt på bilden, den är inte alls orange i verkligheten utan mer djupröd. Hoppas nu att ägaren blir nöjd!







11 kommentarer:

od Andulky sa...

Snygg!!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

supermycket fint du syr har lagt till dig på min blogglista hoppas att det e ok :) Glad påsk!

Sandra sa...

Vilken supersnygg väska!

Katrin sa...

Übersnygg väska !

ia sa...

Fin, och så praktisk nu när man är ute så mycket i vårsolen. Jag har lagt till dig som inspirationskälla på min blogg, hoppas det är ok. (Hade lite problem med att få till det annars hade jag lagt upp den tidigare.)

Linda H sa...

Tack så jättemycket! =) lila och blå framhäver dina ögon helt perfekt! Så i de tonerna tycker jag du kan prova dig runt i! Ljus kajal använder man ju för att pigga upp ögat och tona ner det röda. Egentligen borde man använda en vaniljfärgad penna då vit kan bli "för mycket" om du förstår vad jag menar. Färgen Vanilla finns på MUS och är helt perfekt för det! Så kör på kajalen både till vardags oc fest! Good luck! =D

Linda H sa...

Ja det vore galet bra med en webshop! jag vet att vi har skickat någon gång, till en gammal dam som bodde långt ut på landet. Men ring och hör! man vet ju aldrig

Majsan sa...

Har du tagit semester ;))
kram

Majsan sa...

Ville bara kika in och önska en fin fortsättning på helgen!
Hoppas det snart lugnar ner sig, så att du får tid att sy igen =)
kram

pst..... jag har börjat jobba på en syblogg ;)

Majsan sa...

Nu terrar jag igen ;)
Ville bara tala om att min syblogg ligger ute nu. Har inte hunnit få in så många inlägg ännu.... men det kommer väl allt eftersom =)
Du hittar den här: http://kito.se/makito
Vill du, så får du jättegärna länka ;)
kram

Majsan sa...

Glad Midsommar!
kram