onsdag 30 juli 2008

Brumbrumma...


...det är Lillebrors ord för bil och just vad han sa när han fick se detta tyg! :-) Det här är en mat-/lekväska som är så praktisk när man ska iväg och ha ett par matburkar eller leksaker med sig, bara att stoppa ner i skötväskan.

Och storebror blev också väldigt förtjust i tyget. Till honom blev det en liten lekväska med handtag. Han är inne i en legoperiod och kan sitta väldigt länge och bygga och vill gärna ha med sig lite lego när vi ska någonstans. Då passar denna lilla väska perfekt!

5 kommentarer:

Kånkarong sa...

Det där tyget skulle min också gilla... ) Jag har alltid en tanke att sy väskor men kommer aldrig så långt men när man ser andra göra så fina så kanske det klättrar lite på prio-listan! :)

Sandra sa...

Vilka fina väskor. Tyget är helmysigt, var har du hittat det?

underbarn sa...

kånkarong: Jag har upptäkt att det är så KUL att sy väskor! Men klädsömnad har varit prio ett ett tag nu, men jag hoppas att tiden ska räcka till några väskor i höst! Förresten, vad kul att se alla fina saker igen som du gör!

smock! Hej hej och tack! :-) Tyget är från Superbuzzy. Jag gillar det starkt!

Zanna sa...

Tack för tipset på visitkort, ska kolla noga efter erbjudanden :) Ja det är jätte kul att kika runt på olika bloggar och inspireras, jag är jätte förtjust i din miniskötväska och ska beställa en sån när jag har pengar, vissa saker är roligare att köpa :)

underbarn sa...

:-) Du får så gärna beställa, släng bara iväg ett mail!