torsdag 20 december 2007

Dino!

Min stora kille har en älskad dinosaurie, Dino, som följer med överallt. Jag tänkte att det vore bra med en väska till Dino, annars kanske han blir tappad i marken när han nu följer med vart vi än ska. Så en väska blev det! Fast storebror har inte fått den än, ska bli julklapp så vi får se vad han tycker om den om några dagar. Jag blev i alla fall ganska nöjd.

Det är första gången jag gör en applikation och har ingen aning om ifall jag gjort rätt. Visst ska man väl sicksacka tätt runt kanten om man har en helt vanlig, enkel symskin? Det gjorde i alla fall jag och det var himla svårt att få det fint. Har ni något tips så mottages det tacksamt! :-)


Det är två fickor på varje sida, en med lock, så Storebror kan ha med kläder till Dino, eller stoppa i andra saker som han vill ha med sig.

5 kommentarer:

Annelie sa...

Hihi! Vilken bra o fin julklapp! Väskan kommer säkert bli lika älskad som Dino själv!

Fiffiluren sa...

Fin väska, och nu är jag nyfiken: vad sa sonen om julklappen?

underbarn sa...

Tack! Storebror blev jätteglad! Vad fiiiin! sa han och log med hela ansiktet!

Katarina sa...

Ja den var jättefin, håller med storebror :-)

Thea sa...

Jättefin! Förstår att han blev glad!