onsdag 26 december 2007

Kaninbodyn är klar!

Nu är första plagget av "kanintyget" klart! Det blev en body till lillebror. Han växer så det knakar så nu behövdes det lite påfyllning av sköna bodys. Och tyget är verkligen skönt! Mjukt och gosigt. Jag är så glad att jag kunde vara med på reproduktionen av tyget och att Jenny på Jny Design har fixat allt så bra! Tack Jenny! Mönstret är från Ottobre nr 1/06 och mudden är från nea nobelle. Nu har jag hunnit med att sy några bodysar och jag börjar bli riktigt nöjd, det tar ju lite tid att lära sig hur man ska göra för att resultatet ska bli bra. :-)


Lillebror i sin nya body.

6 kommentarer:

Tre små stjärnor (fd Yrväder/Sockertopp) sa...

Härlig body!

Har du nån aning om skillnaden på bodyn som fanns i Ottobre 3/04 och den du sytt??

GOBLIgobli sa...

Hur snygg som helst! Ser riktigt proffssydd ut.

underbarn sa...

Tack för kommentarer! Gillar! :-)Yrväder: Tack! Nej, jag vet inte om det är någon skillnad, har inte det nummret.
Gobligobli: Vad snällt! Jag blir jätteglad!

Mimmi sa...

Supersnygg!!!!

Själv hängde jag inte med "tåget" att beställa kanintyg innan tillverkning, men har nu i efterhand beställt 2 m. Kunde inte motstå efter alla lovord tyget får.

Gekko sa...

Ursnygg! Säger som Gobli att den ser riktigt proffisg ut!
Jag längtar så efter att få mitt tyg nu!

Jes sa...

vilken jättefin body, väntar på mitt kanin tyg ska få det på söndag.