tisdag 22 januari 2008

Mera muddisar!

Kusinen norröver har beställt lite kläder, eller rättare sagt hans mamma :-) , och nu är jag halvvägs. Byxorna, som är i stl 92, är sydda i velour (turkos och orange) från neanobelle, och även den bruna mudden är därifrån. Mönstret är mitt vanliga.

Till dessa ska jag sy två bodysar, men jag väntar på tyg från e-slöjd som inte dykt upp än, men om jag känner dom rätt så ligger det nog ett paket på posten i slutet av veckan!

Det är så himla kul att sy när det går så fort och jag får se resultat ganska omgående. Och när det finns så sköna tyger i tygförrådet så är det ju ett stort plus!

1 kommentar:

Theres Karlsson sa...

Hallå Caroline!

Theres här med en ny google konto(bytt e-post)
Underbara byxor!!!!!!Gillar färgerna det vet du!!
Bättre nu med sjuket?! Här är jätte sjukt med Thimmy och en stukad fot på Theo...pust..men snart bra!
KRAM Tessan