fredag 22 februari 2008

Nya visitkort!

Visst är de väl ursnygga! :-) Jag blev så glad när visitkorten trillade ner i brevlådan idag. Jag har varit så nyfiken på hur de skulle komma att se ut. Dessa ska jag använda till att fästa på de beställningar jag syr, med en liten lapp klistrad på, med prisuppgift, storlek, tvättråd osv. Måste tacka Gobligobli för att hon ville hjälpa mig som är totalt helvirrig när det gäller datorer. Utan hennes hjälp hade jag nog fortfarande suttit här och slitit mitt hår! :-D

Jag väntar på solen. Är det fler som gör det? Jag vill kunna fotografera i solljus. Det blir så mycket bättre resultat då. Så fort den tittar fram ska jag rusa ut med min kamera och försöka ta bättre bilder!

7 kommentarer:

Mimmi sa...

Det här med fotografering är ett bekymmer tycker jag. Svårt att få till rätta färger i vissa fall, sol är ju bra men det är inte alltid det fungerar heller. Det känns som det är roligare att sy än lägga tid på snygga bilder, men å andra sidan så är det ju inte säljande med dålig bildkvalité.

Snygga kort förresten! Det ser så proffsigt ut med en lapp. Fick en kommentar angående mina nu på mammalunchen jag varit på. Kul!

GOBLIgobli sa...

Gud vad fina de blev!! Superproffsiga! :-) Var hittade du bilden? Ska du göra klisterlapparna själv?
Men vilken turbofart du fått dina, det var ju inte många dar sen vi satt på messen... :-o
Haha, nu kommer jag med massa frågor. :-)

underbarn sa...

TACK mimmi & Gobli! :-) Gobli, jag slänger iväg ett mail till dig ;-)

kilje sa...

Toksnygga!

Theres Karlsson sa...

Snygga visitkort Caroline!
Härligt!
Kram Tessan

Zanna sa...

Hej hej. Undrar vart du beställde dina kort ifrån?

underbarn sa...

Zion! Jag har svarat dig i din blogg! :-)