onsdag 30 april 2008

Lime är så skönt!

Lillebror älskar att dansa



Jag älskar lime! Ja, färgen alltså! Tycker det är en så fin färg nu till våren och den kommande sommaren. Den fina tröjan som Lillebror har på sig är från märket Liten (svea star) och velourbrallan matchar nästan perfekt det gröna i halslinningen. Mönstret är från grunden det jag brukar använda, men jag har satt resår istället för mudd i midjan och vid foten, och dessa är rejält utsvängda nertil för att få till pöset. Midjeresåren är justerbar.





5 kommentarer:

[ LiEmEl ] sa...

vilka underbara byxor jag är oxå totalt frälst i limefärg, finna en hel del gjort i just den här hemma =)
var har du hittat denna underbara limevelour??

underbarn sa...

Tack! :-) Velouren är från neanobelle, den är så otroligt skön!

LinSar sa...

Härliga brallor.Lime är verkligen en fin färg

á Yeliqa sa...

Åh jag ÄLSKAR limegrönt och att det är velour gör ju inte saken sämre :) Byxorna ser verkligen jättehärliga ut

underbarn sa...

Åh, tack linsar och á yeliqa!